Polish
pl
Departure Airport :
Lotnisko :
Warszawa

Wyjątkowe doświadczenie zakupów na lotniskach w Aelia Duty Free.

Złóż zamówienie on-line i odbierz je w sklepie na lotnisku

Proszę wybrać lotnisko i terminal, z którego planowany jest wylot

Zobacz też nasze pozostałe sklepy

Znajdziesz nas w następujących krajach:

  • Czechy
  • Francja
  • Włochy
  • Polska
  • Wielka Brytania 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

WOLNY OD OPŁATY CELNEJ (WOLNOCŁOWY)

Kto może robić zakupy w sklepach Aelia Duty Free?
Zakupy w sklepach Aelia Duty Free może robić każdy podróżujący. Nasze sklepy znajdują się na wielu lotniskach w Republice Czeskiej, Francji, we Włoszech, w Nowej Kaledonii, Nowej Zelandii, Polsce i w Zjednoczonym Królestwie. Możesz znaleźć
Co znaczy termin „Wolny od opłaty celnej (Wolnocłowy)”?
Termin „Wolny od opłaty celnej” oznacza, że dane towary są zwolnione z podatku celnego. Konsument kupujący towary „Wolne od opłaty celnej (wolnocłowe)” jest zwolniony z obowiązku zapłacenia normalnie nałożonych na nie podatków celnych.
Kto może kupować towary wolnocłowe?
Tylko pasażerowie podróżujący poza UE lub francuskie terytoria zamorskie mogą korzystać z bezcłowych cen na zakup wyrobów alkoholowych i tytoniu. Pozostałe produkty dostępne w naszych sklepach można kupić po cenach wolnocłowych niezależnie od swojego miejsca pochodzenia i podróży: kupując produkt w naszym sklepie, jesteś zwolniony z podatku bez dalszych formalności.
KATEGORIECENA ZWOLNIONA Z OPŁAT CELNYCH
Perfumy Tak
Makijaż Tak
Pielęgnacja skóry Tak
Wina Tak
Alkohole mocne Nie
Szampany Tak
Słodycze Tak
Fine Food Tak
Tytoń Nie
Akcesoria - moda Tak
Elektronika Tak

PRODUKTY

Czy w sklepach Aelia Duty Free mogę kupić wyroby tytoniowe?
Tak, w naszych sklepach można kupić dowolne wyroby tytoniowe (tytoń, cygara i papierosy). Należy jednak pamiętać o tym, że sprzedaż wyrobów tytoniowych jest realizowana dla osób, które ukończyły 18 lat.
Produkty jakich marek można kupić w sklepach Aelia Duty Free?
W naszych sklepach klient znajdzie szeroki asortyment produktów najlepszych światowych marek z kategorii perfumy i kosmetyki, napoje alkoholowe, słodycze, przekąski, artykuły elektroniczne i wyroby odzieżowe. Jeżeli poszukujesz produktów konkretnej marki, skontaktuj się z naszym sklepem w celu uzyskania informacji o dostępności danego produktu. Należy jednak pamiętać o tym, że sprzedaż wyrobów tytoniowych i napojów alkoholowych jest realizowana dla osób, które ukończyły 18 lat.
Co oznacza termin „Travel Exclusive”?
Termin „Travel Exclusive” oznacza, że dany produkt można kupić wyłącznie w naszych sklepach, czyli że nie można go znaleźć w żadnym innym sklepie ani w lokalnym supermarkecie. Taki produkt został przeznaczony do sprzedaży wyłącznie w naszych sklepach lub na lotniskach.

ZAKUPY

Czy przez tę stronę internetową mogę dokonać zakupu?
Obecnie nie można robić zakupów przez naszą stronę internetową. Strona umożliwia jedynie zapoznanie się z ofertą dostępną w naszych sklepach stacjonarnych oraz złożenie na nie zamówienia.
W jaki sposób mogę sprawdzić, czy interesujący mnie produkt jest dostępny w sklepie?
Aby uzyskać informacje dotyczące dostępności produktów w naszych sklepach, należy skontaktować się z wybranym sklepem lub naszą obsługą klienta, której dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Kontakt” w stopce.
Jak wygląda polityka firmy Aelia w zakresie realizacji zwrotów/ wymiany zakupionych produktów?
W przypadku pytań dotyczących wymiany lub zwrotu zakupionego towaru prosimy o kontakt z obsługą klienta, której dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Skontaktuj się z nami” w stopce.
Czy można zwrócić produkty kupione na wyprzedaży?
W przypadku pytań dotyczących wymiany lub zwrotu zakupionego towaru prosimy o kontakt z obsługą klienta, której dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Skontaktuj się z nami” w stopce.
Jakie metody płatności są akceptowane w sklepach firmy Aelia?
W naszych sklepach oferujemy kilka opcji płatności, akceptujemy większość kart kredytowych i zagranicznych walut.
Jakie dokumenty muszę przedstawić, aby zrealizować zakupy w sklepach Aelia Duty Free?
Podczas zakupów w sklepach Aelia Duty Free należy jedynie przedstawić swoją kartę pokładową.
Ile produktów wolnocłowych mogę kupić?
Zwolnienia z zapłaty cła są uzależnione od docelowego miejsca podróży. Aby dowiedzieć się ile produktów wolnocłowych możesz zakupić/ wnieść na pokład samolotu, przejdź do zakładki Ulgi celne.
W sklepie Aelia Duty Free kupiłem produkt w płynie, aerozolu lub w żelu. Czy będę musiał zostawić swoje zakupy podczas kontroli bezpieczeństwa?
W styczniu 2014 roku Unia Europejska (UE) wprowadziła nowe przepisy dotyczące sposobów pakowania produktów w płynie, aerozolu lub żelu (przepisy dot. produktów LAG), które podlegają kontroli bezpieczeństwa w Europie (UE, Szwajcaria, Islandia, Norwegia), USA, Kanadzie i Australii. Obecnie można więc mieć przy sobie produkty LAG podczas przeprawy na lotniskach w tych krajach pod warunkiem, że są one zapakowane w oficjalnie zatwierdzone i oznakowane torby, których zawartość można z łatwością sprawdzić. Zgodnie z nowymi wytycznymi, produkty płynne kupowane w sklepach Aelia Duty Free zostaną zapakowane w odpowiednią torbę.

SKLEP 

Gdzie znajdują się sklepy Aelia Duty Free?
Sklepy Aelia Duty Free znajdują się na wielu lotniskach na całym świecie. Wykaz wszystkich naszych sklepów w Polsce znajduje się na stronie www.aelia.pl
W jakich godzinach sklepy Aelia Duty Free są otwarte?
Każdy sklep Aelia Duty Free ma swoje godziny otwarcia. Polskie sklepy Aelia mają dostosowane godziny otwarcia do godzin lotów samolotów.

Obsługi Klienta

Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami tutaj.

 

Benefit Cosmetics dobrowolnie wzywa do zwrotu Gimme Brow Eyebrow Gel

Benefit Cosmetics dba o najwyższy poziom jakości produktów i robi wszystko, aby zapewnić satysfakcję swoich Klientów.

Ze względu na cechującą nas dużą ostrożność zainicjowaliśmy dobrowolne wezwanie do zwrotu żelu do brwi Gimme Brow, po tym jak okazało się, że ostatnie partie produktu nie spełniają naszych surowych standardów jakościowych.

Używany zgodnie z zastosowaniem – aplikacja na brwi, koloryzujący żel do brwi Gimme Brow nie stwarza żadnego zagrożenia. Jeśli jednak przypadkowo dojdzie do kontaktu z oczami, może spowodować do podrażnienia.

W związku z powyższym zalecamy zaprzestanie używania produktu.

Aby otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów, należy zwrócić zakupiony Gimme Brow w inicjalnym miejscu zakupu.

W przypadku dodatkowych  pytań prosimy skontaktowwać się z nami za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie:

·         e-mail: GimmeBrowInfo@benefitcosmetics.com

·         tel:  + 1-800-252-9218 (w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie)

·         tel: + 1-317-449-2302 (w przypadku połączeń międzynarodowych)

Wyrażamy ubolewanie z powodu niedogodności, jakie może spowodować powyższe wezwanie.

Produkt został dodany do koszyka.

{{var product.name}}

Produkt został usunięty z koszyka.

{{var product.name}}